Arno herinnert zich de eerste kennismaking met reclamebureau TBWA\NEBOKO, acht jaar geleden, nog als de dag van gisteren. ‘Darre zong tijdens die presentatie. Het liedje “De 10e kan het gebeuren” van Staatsloterij komt daar vandaan. Het was de meest losse presentatie die ik ooit heb bijgewoond.’ Darre neuriet het deuntje. ‘Jullie reageerden enthousiast. Er was meteen een goeie klik.’ Die klik luidde een succesvolle samenwerking in. Gouden Loeki’s voor de Oudejaarscommercials en Effies voor de revitalisering van TOTO vulden de prijzenkast in rap tempo. ‘Er kan altijd een kastje naast’, grapt Arno. ‘Een prijs winnen is mooi, maar nooit het doel. Dat is om onze merken bekend en geliefd te maken. Ze in hun kracht te zetten en zo spelers naar ons aanbod leiden.’
'Een reclameprijs winnen is mooi, maar nooit het doel. Dat is om onze merken bekend en geliefd te maken’ - Arno -