Een apart account voor TOTO én een apart account voor loterijen

Met jouw Nederlandse Loterij account kon je tot 16 november TOTO én onze loterijspellen spelen. Volgend jaar verandert de wetgeving: dan mogen wij TOTO en loterijen niet meer vanuit één account met één wallet aanbieden. Daar bereiden we ons nu alvast op voor.

Vanaf 16 november 2020 kun je daarom alleen nog TOTO spelen met een TOTO account. Dit hebben we voor de meeste klanten al klaargezet.

TOTO

Heb je afgelopen jaar nog TOTO gespeeld?

Dan hebben wij een TOTO account voor je klaargezet. Jouw TOTO account heeft dezelfde inloggegevens als jouw Nederlandse Loterij account. Je kunt inloggen op TOTO.nl of in de TOTO app zoals je gewend bent. Meespelen met TOTO blijft dus net zo eenvoudig als voorheen. Het enige wat is veranderd, is dat je nu twee accounts hebt. Eén voor TOTO en een andere voor Nederlandse Loterij.​

Goed om te weten:

  • Het privacy statement en het deelnemersreglement zijn gewijzigd. Meer informatie vind je hier.
  • Je huidige Nederlandse Loterij account blijft ook bestaan. Hiermee kun je meespelen met onze loterijen.

Speel je mee met loterijen?

Met jouw Nederlandse Loterij account kun je nog steeds meespelen met al onze loterijen. Alleen TOTO speel je vanaf nu dus met een apart TOTO account.

Speel je mee met één van onze loterijen én met TOTO? Dan heb je twee accounts. Een voor loterijen (je bestaande Nederlandse Loterij account) en een TOTO account.

Goed om te weten:

  • Beide accounts hebben een eigen wallet.
  • De gegevens uit jouw accounts staan los van elkaar. Wanneer je bijvoorbeeld je e-mailadres of adres aan wilt passen, moet je dit in beide accounts doen.

Wil je voor het eerst online TOTO gaan spelen?

Heb je nog niet eerder online meegespeeld met TOTO? Dan kun je eenvoudig zelf een nieuw TOTO account aanmaken en direct meedoen. Aanmelden kan via onderstaande button.

Registreren

Veelgestelde vragen