Wat kun je verwachten als je klant bent van een van onze spelmerken?
1. Geadresseerde post ontvangen
Wij houden je graag op de hoogte van gepersonaliseerde acties en aanbiedingen voor (één van) onze spellen via geadresseerde post.
Soortgelijke spellen:
- Als je hebt meegespeeld met Staatsloterij of Miljoenenspel, dan kan je van al deze spellen per post aanbiedingen ontvangen.
- Als je hebt meegespeeld met Lotto, Eurojackpot, Lucky Day of Krasloten, dan kan je van al deze spellen per post aanbiedingen ontvangen.
- Wil je maar van één spel aanbiedingen ontvangen? Pas het aan in je account:
Naar jouw communicatievoorkeuren.
2. Aanbiedingen die passen bij jouw persoonlijke interesses
Met behulp van jouw klantprofiel stemmen wij onze aanbiedingen per post zo goed mogelijk af op jouw voorkeuren. Dit klantprofiel is gebaseerd op gegevens zoals jouw deelname aan onze kansspelen, gebruik van onze websites en andere informatie die wij via contactmomenten met jou verkrijgen.
3. Beheer jouw communicatievoorkeuren
Jij houdt de controle over al jouw communicatievoorkeuren. In jouw online Nederlandse Loterij account kun je te allen tijde jouw voorkeuren aanpassen per spel. Zo kun je zelf bepalen of je post wilt ontvangen met persoonlijke acties en aanbiedingen. Houd er rekening mee dat je niet meer geïnformeerd zal worden over speciale (abonnee) acties, als je je afmeldt voor onze aanbiedingen.
Naar jouw communicatievoorkeuren.
Meer informatie over hoe wij jouw gegevens gebruiken, vind je terug in ons privacy statement.