Mutaties@headingTag>
Hier vind je als retailer alle informatie over mutaties.
Hier vind je als retailer alle informatie over mutaties.
Hier vind je als retailer alle informatie over mutaties.
Bent u geïnteresseerd in het verkopen van de producten van Nederlandse Loterij? Vraag het mutatieformulier op via bbeheer@nederlandseloterij.nl en vul het tabblad ‘’nieuw verkooppunt’’ volledig in en mail deze weer terug. We zullen uw aanvraag in behandeling nemen en u uiterlijk na 20 werkdagen informeren over de uitkomst.
Heeft u nog een andere vraag? Kijk dan eerst op de Retail Kennisbank. Staat uw vraag daar niet tussen? Neem dan contact op met Retail Service via 0800-1818 of retail@nederlandseloterij.nl.
Wordt uw winkel overgenomen en wilt de nieuwe eigenaar de producten van Nederlandse Loterij blijven verkopen? Vraag het mutatieformulier op via bbeheer@nederlandseloterij.nl en vul het tabblad ‘’overname verkooppunt’’ volledig in en mail deze weer terug. Deze aanvraag heeft een doorlooptijd van 20 werkdagen.
Als de nieuwe eigenaar niet de producten van Nederlandse Loterij wilt verkopen, willen wij u vragen het formulier ‘’afsluiten verkooppunt’’ in te vullen en deze te mailen naar bbeheer@nederlandseloterij.nl. Wij nemen binnen 10 werkdagen contact met u op om de laatste zaken met u af te handelen, zoals bijvoorbeeld het inplannen van een datum waarop wij de terminal komen ophalen.
Gaat u uw winkel verbouwen? Dat horen wij graag. Vraag het mutatieformulier op via bbeheer@nederlandseloterij.nl en vul het tabblad ‘’verbouwen verkooppunt’’ volledig in en mail deze weer terug. Binnen 15 dagen nemen wij contact met u op om een afspraak in te plannen om de terminal bij u op te halen. De terminal wordt na de verbouwing weer door onze installateur bij u geïnstalleerd.
Verhuist uw winkel naar een ander adres? Dat horen wij graag. Vraag het mutatieformulier op via bbeheer@nederlandseloterij.nl en vul het tabblad ‘’verhuizen verkooppunt’’ volledig in en mail deze weer terug. Binnen 15 dagen nemen wij contact met u op om een afspraak in te plannen om de terminal bij u op te halen. We zorgen dat de terminal op de afgesproken datum op de nieuwe locatie wordt geïnstalleerd door onze installateur.
Wilt u graag stoppen met de verkoop van de Nederlandse Loterij producten? Vraag het mutatieformulier op via bbeheer@nederlandseloterij.nl en vul het tabblad ‘’afsluiten verkooppunt’’ volledig in en mail deze weer terug. Deze aanvraag heeft een doorlooptijd van 10 werkdagen.
Wilt u een administratieve wijziging doorgeven, zoals bijvoorbeeld een nieuw e-mailadres of nieuw telefoonnummer? Wij vragen u dit te melden via bbeheer@nederlandseloterij.nl.
U wijzigt binnenkort van provider en/of u krijgt nieuwe connectiviteitsgegevens. Wij vragen u dit tijdig te melden. Vraag het mutatieformulier op via bbeheer@nederlandseloterij.nl en vul het tabblad ‘’wijziging connectiviteit’’ volledig in en mail deze weer terug. Deze aanvraag heeft een doorlooptijd van 10 werkdagen.
Sluit u zich binnenkort aan bij een andere winkelformule? Vraag het mutatieformulier op via bbeheer@nederlandseloterij.nl en vul het tabblad ‘’wijziging winkelformule’’ volledig in en mail deze weer terug. Deze aanvraag heeft een doorlooptijd van 20 werkdagen.
Verandert uw bankrekeningnummer? Vraag het SEPA formulier op via bbeheer@nederlandseloterij.nl en vul deze volledig in en mail deze weer terug. Vergeet niet uw machtiging bij de bank opnieuw in te dienen met het juiste kenmerk.
Heeft u nog een andere vraag? Kijk dan eerst op de Retail Kennisbank. Staat uw vraag daar niet tussen? Neem dan contact op met Retail Service via 0800-1818 of retail@nederlandseloterij.nl.