Storing terminal@headingTag>
Hier vind je als retailer alle informatie over een storing van de terminal.
Hier vind je als retailer alle informatie over een storing van de terminal.
Hier vind je als retailer alle informatie over een storing van de terminal.
De terminal is vastgelopen of het touchscreen reageert niet meer.
Hier vindt u de instructiepagina.
U kunt de terminal in- of uitschakelen door middel van de knop aan de achterzijde.
Hier vindt u de instructiepagina.
De terminal scant formulieren of deelnamebewijzen niet of niet goed.
Hier vindt u de instructiepagina.
De terminal geeft de foutmelding 'Geen verbinding met CS beschikbaar' of 'DMC connecting error'.
Hier vindt u de instructiepagina.
De terminal geeft een foutmelding bij het annuleren van deelnamebewijzen of de terminal stempelt de 'Ongeldig' markering niet.
Controleer eerst of u op het hoofdscherm van de terminal bent. Het annuleren van deelnamebewijzen kan niet via het scherm 'Loten'.
Let op; TOTO deelnames dienen binnen 30 minuten na afdrukken geannuleerd te worden ongeacht starttijd van de wedstrijd. Wanneer een wedstrijd is begonnen, is annuleren niet meer mogelijk.
Deelnamebewijzen waarvan de trekking al geweest is of gratis deelnames kunnen niet worden geannuleerd.
Wanneer een wedstrijd is begonnen, is annuleren niet meer mogelijk.
Wanneer de brander het deelnamebewijs niet leest kan het opnieuw opstaren van de terminal helpen. Lost dit het probleem niet op? Neem contact met ons op via 0800-1818.
De terminal geeft een foutmelding bij het openen van de webshop of het plaatsen van een bestelling lukt niet. Neem contact op met Retail Service via 0800-1818 of retail@nederlandseloterij.nl.
De terminal geeft de melding 'DMC Connecting error'.
Hier vindt u de instructiepagina.
De klantscanner is offline. QR codes of deelnamebewijzen die worden gescand verschijnen niet op de terminal.
Hier vindt u de instructiepagina.