Uitleg over telefonische aanbiedingen

Wij bellen je graag met aanbiedingen voor (één van) onze spellen. Om die reden vragen wij onder andere bij registratie van een nieuw Nederlandse Loterij account, het aangaan van een abonnement of aankoop van 1 of meerdere loten of wij telefonisch contact met je mogen opnemen voor relevante aanbiedingen.

Wat kun je verwachten als de checkbox aangekruist staat?

1. Wij bellen je met relevante aanbiedingen van het spel en soortgelijke spellen van dezelfde aanbieder, waarvoor jij jouw voorkeur hebt aangegeven.

Soortgelijke spellen:

  • Als je de checkbox voor acties van Staatloterij of Miljoenenspel aangekruist staat, dan kan je van deze spellen aanbiedingen ontvangen:
    Staatsloterij B.V.
  • Als je de checkbox voor acties van Lotto, Eurojackpot of Lucky Day aangekruist staat, dan kan je van deze spellen aanbiedingen ontvangen:
    Lotto B.V.
  • Als je de checkbox voor acties van Krasloten aangekruist staat, dan kan je van dit spel aanbiedingen ontvangen:
    Krasloten
  • Wil je maar van één spel aanbiedingen ontvangen? Pas het aan in je account:
    Naar jouw communicatievoorkeuren.

2. Aanbiedingen die precies aansluiten bij je interesses.
Hierbij maken wij gebruik van jouw klantprofiel (profiling). Het klantenprofiel is gebaseerd op gegevens die wij van jou hebben zoals gebruik van onze websites, je deelname aan onze kansspelen en andere informatie die wij op basis van contact met je verkrijgen.

Jij hebt de controle over jouw communicatievoorkeuren. In jouw online Nederlandse Loterij account kun je te allen tijde jouw telefonische communicatievoorkeuren aanpassen per spel. Zo kun je je eenvoudig aan- en afmelden voor relevante, telefonische aanbiedingen van onze andere spellen.
Naar jouw communicatie voorkeuren.

Meer informatie over hoe wij jouw gegevens gebruiken, vind je terug in ons privacy statement.