1. Eerste hulp bij vragen
Heb je al contact opgenomen met onze klantenservice? Dat is de eerste stap. Heb je dat nog niet gedaan? Neem dan contact op via onderstaande button.
Heb je al contact opgenomen met onze klantenservice? Dat is de eerste stap. Heb je dat nog niet gedaan? Neem dan contact op via onderstaande button.
Onze klantenservice beoordeelt je melding en stuurt een schriftelijke reactie via e-mail of chat. Het moet gaan om een melding die al is ingediend bij de klantenservice van Nederlandse Loterij en waarvan je een schriftelijke reactie hebt ontvangen. Als je alleen telefonisch contact hebt gehad, vraag dan de klantenservice om een schriftelijke reactie.
Kom je er met onze klantenservice niet uit en ben je het niet eens met hun schriftelijke reactie? Dan kun je je kwestie voorleggen aan de Ombudsman.
Voorwaarden:
Gaat je melding over één van onze loterijen? Stuur een e-mail
Gaat je melding over TOTO of Winnitt? Stuur een e-mail
Liesbeth van der Zanden is de Ombudsman van Nederlandse Loterij. Zij onderzoekt, evalueert en beoordeelt, of Nederlandse Loterij jouw melding volgens de gestelde normen heeft afgehandeld.
De Ombudsman rapporteert rechtstreeks aan de Raad van Commissarissen, die toezicht houdt op het Bestuur van Nederlandse Loterij en op de algemene gang van zaken.