Klantenservice

Zoeken

Waar kunnen we je mee helpen?

  • Meer weten over het aanmaken van een Nederlandse Loterij account? Over inloggen, je naam, adres of bankrekeningnummer aanpassen of is je account geblokkeerd? Je leest het hier.

  • Uit veiligheidsoverwegingen vragen we je een nieuw wachtwoord in te stellen. Hierover heb je mogelijk een e-mail ontvangen.

  • Meer weten over de wallet in jouw Nederlandse Loterij account? Waar vind je jouw saldo? Hoe waardeer je je saldo op, hoe kun je het uitbetalen en hoe lang duurt dat? Je leest het hier.

  • Gewonnen met 1 van onze spellen en benieuwd wanneer en hoe je je prijs ontvangt?

  • Meer weten over één van onze spellen?

  • Wil je inzicht in jouw abonnement of jouw online gekochte loten? In de "Mijn" van jouw spel zie je al jouw loten/weddenschappen bij elkaar én kun je je jouw gegevens aanpassen.

  • Je lotnummer(s) kun je vinden in Mijn Staatsloterij en de app.

Zo kun je ons bereiken

Openingstijden

Je kunt ons bereiken op 070-550 08 52 (TOTO optie 1, alle andere spellen optie 4). We zijn via alle kanalen bereikbaar op werkdagen van 09.00 - 21.00 uur en in het weekend van 10.00 - 17.00 uur. Voor specifiek TOTO vragen, kun je bij onze TOTO specialisten terecht. Naast bovengenoemde openingstijden zijn zij via chat dagelijks bereikbaar tot 23.00 uur.

In verband met de maatregelen rondom het coronavirus is het hoofdkantoor van Nederlandse Loterij gesloten voor bezoek. Wil je een prijs innen? Dat kan nadat je hiervoor een afspraak hebt gemaakt.

Klik hier om ons te bellen

Heb je een klacht over een product of dienst van (één van de merken van) Nederlandse Loterij, dan kun je contact opnemen met onze Klantenservice via 070 550 08 52. Als je er met de Klantenservice niet uit komt, kun je terecht bij de Ombudsman. Klik hier voor meer informatie over onze klachtenprocedure.