Klantenservice Nederlandse Loterij

Heb je vragen?

Vind alle antwoorden bij Nederlandse loterij

Heb je een vraag over Nederlandse Loterij of één van haar spelmerken? Vind hier alle antwoorden en contactgegevens.

070 - 550 08 52

We zijn bereikbaar op werkdagen van 9.00 -21.00 uur en op zaterdag en zondag van 10.00 - 17.00 uur.

Via WhatsApp zijn wij ook bereikbaar: +31 6 8270 9106
Bereikbaar op werkdagen van 09:00 – 17:00.

Vragen over je account, inloggen of je wallet?
Bekijk de Uitlegpagina of vind je antwoord tussen de Veelgestelde vragen hieronder.

Per e-mail kun je ook contact met ons opnemen. Je ontvangt dan binnen 5 werkdagen een reactie. Ga naar het contactformulier

Ombudsman
Als je er met de Klantenservice niet uit komt, kun je terecht bij de Ombudsman. De Ombudsman neemt alleen klachten in behandeling waarover je al inhoudelijk contact hebt gehad met de Klantenservice. Lees verder.

Handige links
Bezoekadres en routebeschrijving

We zijn ook via de chat bereikbaar

De chat wordt geladen, een moment geduld alsjeblieft.

De chat is geladen, druk op 'chatgesprek starten' om een medewerker te spreken.

Helaas is er op dit moment niemand beschikbaar om een chatgesprek mee te starten.

Het chatgesprek is gestart in een nieuw venster.

Veelgestelde vragen over het Nederlandse Loterij account
Online opwaarderen, winnen en uitbetalen
Over de organisatie

Structuur en bedrijfsgegevens

Nederlandse Loterij is in 2016 voortgekomen uit de fusie tussen de Nederlandse Staatsloterij en De Lotto. We zijn de grootste kansspelorganisatie van Nederland en organiseren op dit moment zeven verschillende kansspelen: Staatsloterij, Lotto, Eurojackpot, Miljoenenspel, Lucky Day, Krasloten en Toto. Onze missie kunnen we in 7 woorden samenvatten: Bijdragen aan een gelukkig en gezond Nederland

KvK gegevens
Nederlandse Loterij Organisatie B.V. : 65691288
Staatsloterij B.V. : 27139788
De Lotto B.V.: 41151075

Overige vragen
De Ombudsman

Waar kan ik terecht met een klacht over een product of dienst van Nederlandse Loterij?

Heb je een klacht over een product of dienst van (één van de merken) van Nederlandse Loterij, dan kun je contact opnemen met onze Klantenservice via 070-550 08 08. Als je er met de Klantenservice niet uit komt, kun je terecht bij de Ombudsman. De Ombudsman neemt alleen klachten in behandeling waarover je al inhoudelijk contact hebt gehad met de Klantenservice.

Je kunt de Ombudsman bereiken via ombudsman@nederlandseloterij.nl . Stuur de eerdere correspondentie over de klacht met de Klantenservice altijd mee, dit zorgt voor een snellere behandeling.

Zeven merken, één gedachte

Logo's Nederlandse loterij