Klantenservice

Zoeken

Waar kunnen we je mee helpen?

  • Meer weten over het aanmaken van een Nederlandse Loterij account? Over inloggen, je naam, adres of bankrekeningnummer aanpassen of is je account geblokkeerd? Je leest het hier.

  • Meer weten over de wallet in jouw Nederlandse Loterij account? Waar vind je jouw saldo? Hoe waardeer je je saldo op, hoe kun je het uitbetalen en hoe lang duurt dat? Je leest het hier.

  • Gewonnen met 1 van onze spellen en benieuwd wanneer en hoe je je prijs ontvangt?

    Wil je een afspraak maken om je prijs te innen? In verband met de maatregelen rondom het coronavirus is het hoofdkantoor van Nederlandse Loterij gesloten voor bezoek t/m 6 april.

  • Meer weten over één van onze spellen?

  • Wil je inzicht in jouw abonnement of jouw online gekochte loten? In de "Mijn" van jouw spel zie je al jouw loten/weddenschappen bij elkaar én kun je je jouw gegevens aanpassen.

ZO KUN JE ONS BEREIKEN

  • Live chat

    Indien er een collega beschikbaar is

    Live chat

    We helpen je graag verder


    Vragen over Staatsloterij, Lotto, Eurojackpot, Lucky Day, Miljoenenspel of Krasloten? Kies dan voor "Overige spellen chat".

    Vragen over TOTO? Kies dan voor de TOTO chat.

    Indien er een medewerker beschikbaar is kun je een chat starten.

Openingstijden

Je kunt ons bereiken op 070-550 08 52. We zijn via alle kanalen bereikbaar op werkdagen van 09.00 - 21.00 uur en in het weekend van 10.00 - 17.00 uur. Daarnaast zijn onze specialisten van TOTO via chat op alle dagen tot 23.00 uur bereikbaar.

In verband met de maatregelen rondom het coronavirus is het hoofdkantoor van Nederlandse Loterij t/m 6 april gesloten voor bezoek.

Klik hier om ons te bellen

Heb je een klacht over een product of dienst van (één van de merken van) Nederlandse Loterij, dan kun je contact opnemen met onze Klantenservice via 070 550 08 52. Als je er met de Klantenservice niet uit komt, kun je terecht bij de Ombudsman. Klik hier voor meer informatie over onze klachtenprocedure.