Account

Met een Nederlandse Loterij account kunnen we zien wie je bent en controleren dat je verantwoord meespeelt met onze spellen. Meespelen met de spellen van Nederlandse Loterij kan alleen als je 18 jaar of ouder bent. Via iDIN controleren we je leeftijd. Daarnaast hebben we diverse speellimieten.

Was dit nuttig?

Wat fijn dat je vraag is beantwoord, prettige dag verder!

Jammer dat we je vraag niet hebben kunnen beantwoorden. Stuur ons je vraag en we helpen je graag verder. Je kunt ons natuurlijk bellen of een berichtje sturen.

Heb je nog geen Nederlandse Loterij account, maak dan hier een account aan.

Was dit nuttig?

Wat fijn dat je vraag is beantwoord, prettige dag verder!

Jammer dat we je vraag niet hebben kunnen beantwoorden. Stuur ons je vraag en we helpen je graag verder. Je kunt ons natuurlijk bellen of een berichtje sturen.

Heb je een Nederlandse Loterij account, maar moet je die nog activeren? Activeer hier je account.

Was dit nuttig?

Wat fijn dat je vraag is beantwoord, prettige dag verder!

Jammer dat we je vraag niet hebben kunnen beantwoorden. Stuur ons je vraag en we helpen je graag verder. Je kunt ons natuurlijk bellen of een berichtje sturen.

Weet je je gebruikersnaam nog? Vraag dan hier een nieuw wachtwoord op en je kunt inloggen op je bestaande account. Weet je je gebruikersnaam niet meer? Tip: dit is vaak je e-mailadres. Is dit het niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Was dit nuttig?

Wat fijn dat je vraag is beantwoord, prettige dag verder!

Jammer dat we je vraag niet hebben kunnen beantwoorden. Stuur ons je vraag en we helpen je graag verder. Je kunt ons natuurlijk bellen of een berichtje sturen.

Bekijk alle vragen

Registreren/Inloggen

Je kunt inloggen met je e-mailadres/gebruikersnaam. Als je je wachtwoord of gebruikersnaam niet meer weet, kun je dit opnieuw instellen. Klik op Inloggen en kies daarna voor 'Inloggegevens vergeten?'.

Was dit nuttig?

Wat fijn dat je vraag is beantwoord, prettige dag verder!

Jammer dat we je vraag niet hebben kunnen beantwoorden. Stuur ons je vraag en we helpen je graag verder. Je kunt ons natuurlijk bellen of een berichtje sturen.

In elke e-mail van onze spellen staat je klantnummer. Ook in de bevestigingsmail of brief van je afgesloten abonnement staat je klantnummer vermeld. Kun je je klantnummer niet vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Was dit nuttig?

Wat fijn dat je vraag is beantwoord, prettige dag verder!

Jammer dat we je vraag niet hebben kunnen beantwoorden. Stuur ons je vraag en we helpen je graag verder. Je kunt ons natuurlijk bellen of een berichtje sturen.

Heb je al een account op je bankrekeningnummer, maar weet je niet meer onder welk e-mailadres je dit geregistreerd hebt? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Was dit nuttig?

Wat fijn dat je vraag is beantwoord, prettige dag verder!

Jammer dat we je vraag niet hebben kunnen beantwoorden. Stuur ons je vraag en we helpen je graag verder. Je kunt ons natuurlijk bellen of een berichtje sturen.

Je speelt mee door een account aan te maken. Dat doe je door op registreren te klikken. Vul je gegevens in, maak een wachtwoord aan en je bent klaar om online te spelen met alle Nederlandse Loterij spellen.

Was dit nuttig?

Wat fijn dat je vraag is beantwoord, prettige dag verder!

Jammer dat we je vraag niet hebben kunnen beantwoorden. Stuur ons je vraag en we helpen je graag verder. Je kunt ons natuurlijk bellen of een berichtje sturen.

Bekijk alle vragen

Wallet

Vanuit je account bij ‘Wallet & Transacties’ kun je eenvoudig geld opwaarderen naar je wallet door middel van iDEAL en creditcard (Visa en Mastercard). Het minimum bedrag om op te waarderen is €5,-.

Was dit nuttig?

Wat fijn dat je vraag is beantwoord, prettige dag verder!

Jammer dat we je vraag niet hebben kunnen beantwoorden. Stuur ons je vraag en we helpen je graag verder. Je kunt ons natuurlijk bellen of een berichtje sturen.

Vanuit je account bij ‘Wallet & Transacties’ kun je eenvoudig geld uitbetalen naar je rekening. Het minimum bedrag om uit te betalen is €5,-.

Was dit nuttig?

Wat fijn dat je vraag is beantwoord, prettige dag verder!

Jammer dat we je vraag niet hebben kunnen beantwoorden. Stuur ons je vraag en we helpen je graag verder. Je kunt ons natuurlijk bellen of een berichtje sturen.

Het overmaken van je gewonnen prijzen kan tot vijf werkdagen duren. Wij doen ons best om het bedrag eerder aan je uit te keren.

Was dit nuttig?

Wat fijn dat je vraag is beantwoord, prettige dag verder!

Jammer dat we je vraag niet hebben kunnen beantwoorden. Stuur ons je vraag en we helpen je graag verder. Je kunt ons natuurlijk bellen of een berichtje sturen.

Voordat we geld uitbetalen op je bankrekening willen we zeker weten dat je 18 jaar of ouder bent. Dit kun je verifiëren middels iDIN. Dit is heel eenvoudig en duurt maar 2 minuten. Meer informatie over iDIN vind je hier.

Was dit nuttig?

Wat fijn dat je vraag is beantwoord, prettige dag verder!

Jammer dat we je vraag niet hebben kunnen beantwoorden. Stuur ons je vraag en we helpen je graag verder. Je kunt ons natuurlijk bellen of een berichtje sturen.

Bekijk alle vragen

KOA

De markt voor online kansspelen gaat in Nederland vanaf 1 oktober 2021 gereguleerd open. Iedereen die een vergunning heeft, mag online kansspelen aanbieden in Nederland. Ook Nederlandse Loterij heeft een vergunning aangevraagd. Zodra die wordt toegekend, biedt Nederlandse Loterij naast leuke loterijspellen ook online kansspelen aan. Dit doet zij onder de vergunninghouder TOTO Online B.V. De spellen van TOTO Online B.V. zijn onder meer TOTO Casino en TOTO Sport.

Was dit nuttig?

Wat fijn dat je vraag is beantwoord, prettige dag verder!

Jammer dat we je vraag niet hebben kunnen beantwoorden. Stuur ons je vraag en we helpen je graag verder. Je kunt ons natuurlijk bellen of een berichtje sturen.

Al sinds 1726 bieden wij Nederlandse kansspelen en we doen dat op een leuke en verantwoorde manier. Wij vinden het belangrijk dat meespelen een spelletje blijft en moeten alles doen om de risico's op kansspelverslaving zoveel mogelijk te beperken. Wij zetten de toon en wij hebben in Nederland de voortrekkersrol als het gaat om verantwoord meespelen in een dynamische markt. Nederlandse Loterij is blij met de strenge wet- en regelgeving die geldt voor (online) kansspelen. Want, hoe duidelijker de regels, hoe groter het plezier. Wij zijn het vertrouwde gezicht voor Nederlandse spelers die het leuk vinden om af en toe een gokje te wagen.

Was dit nuttig?

Wat fijn dat je vraag is beantwoord, prettige dag verder!

Jammer dat we je vraag niet hebben kunnen beantwoorden. Stuur ons je vraag en we helpen je graag verder. Je kunt ons natuurlijk bellen of een berichtje sturen.

We vinden het belangrijk dat meespelen een spelletje blijft. Kansspelen kennen voor sommige mensen risico’s. Daarom richt ons beleid voor verantwoord spelen zich op preventie (voorkomen dat het misgaat), detectie (signaleren wanneer het misgaat), interventie (ingrijpen als het misgaat) en het doorverwijzen naar hulp voor spelers die risicovol of problematisch speelgedrag vertonen.

Was dit nuttig?

Wat fijn dat je vraag is beantwoord, prettige dag verder!

Jammer dat we je vraag niet hebben kunnen beantwoorden. Stuur ons je vraag en we helpen je graag verder. Je kunt ons natuurlijk bellen of een berichtje sturen.

Nederlandse Loterij biedt op een verantwoorde wijze kansspelen aan. Wij hebben al 295 jaar ervaring met het op een verantwoorde wijze aanbieden van kansspelen, denk hierbij aan Staatsloterij maar ook andere loterijspellen zijn populair zoals Lotto, Eurojackpot of Krasloten. TOTO biedt al sinds 1957 sportweddenschappen aan en mag dat vanaf 1 oktober ook online doen. Naast sportweddenschappen biedt TOTO straks ook casinospellen aan.

Was dit nuttig?

Wat fijn dat je vraag is beantwoord, prettige dag verder!

Jammer dat we je vraag niet hebben kunnen beantwoorden. Stuur ons je vraag en we helpen je graag verder. Je kunt ons natuurlijk bellen of een berichtje sturen.

Bekijk alle vragen

Algemeen

Heb je gewonnen met 1 van onze spellen en ben je benieuwd wanneer en hoe je je prijs ontvangt? Lees meer over prijs innen.

Wil je inzicht in jouw abonnement of jouw online gekochte loten? In de "Mijn" van jouw spel zie je al jouw loten bij elkaar én kun je je jouw gegevens aanpassen. Lees meer.

Weet je zeker dat je je je abonnement wilt opzeggen? Dan kan dit telefonisch, online of per post. Lees meer per spel.

Direct contact

Wij zijn via Facebook Messenger te bereiken op werkdagen van 09.00 - 21.00 uur en in het weekend van 10.00 - 17.00 uur.

We proberen je binnen 24 uur een reactie te geven.

Stuur je bericht naar Nederlandse Loterij

Wij zijn via twitter te bereiken op werkdagen van 09.00 - 21.00 uur en in het weekend van 10.00 - 17.00 uur.

We proberen je binnen 8 uur een reactie te geven.

Stuur je tweet naar @NLLoterij

Wij zijn telefonisch te bereiken op werkdagen van 09.00 - 21.00 uur en in het weekend van 10.00 - 17.00 uur.

We proberen je zo snel mogelijk te woord te staan.

Bel ons op 070 550 08 52 tegen normaal tarief.

Heb je je antwoord niet gevonden?

Misschien zoek je dit:

Heb je een klacht?

Heb je een klacht en kom je er met de klantenservice niet uit, dan kun je terecht bij de Ombudsman. Klik hier voor meer informatie over onze klachtenprocedure.

Speel bewust

Speel bewust betekent dat je je speelgedrag onder controle hebt. Je speelt met wat je kunt missen en je laat je niet in de verleiding brengen om meer in te zetten of meer loten te kopen. Meespelen mag nooit ten koste gaan van het plezier. Lees verder.


Bezoekadres

Nederlandse Loterij
Laan van Hoornwijck 55
2289 DG Rijswijk

Wil je een prijs innen? Dat kan nadat je hiervoor een afspraak hebt gemaakt. Neem hierover contact op met klantenservice.