Reglement Accountbeheer Nederlandse Loterij
-
Vanaf 16 november 2020 is het niet meer mogelijk om met één account alle spellen van Nederlandse Loterij te spelen. Voor het spelen van Staatsloterij, Lotto, Krasloten, Lucky Day, Miljoenenspel en Eurojackpot maak je gebruik van jouw huidige Nederlandse Loterij account. Voor het spelen van TOTO heb je een apart TOTO account nodig;
-
Het bij je Nederlandse Loterij account geregistreerde e-mailadres en IBAN hoeft niet hetzelfde te zijn als het IBAN en het e-mailadres dat bij je TOTO account is geregistreerd;
-
Mocht jij jouw Nederlandse Loterij account en/of TOTO account meer dan 36 maanden niet gebruiken, dan wordt jouw account beëindigd waardoor je geen toegang meer hebt tot jouw account. Wij storten het overgebleven saldo naar jouw rekeningnummer;
-
Het minimale bedrag om vanuit de wallet te kunnen uitbetalen op je IBAN is 5 euro;
-
Er kunnen aparte regels gelden voor een Nederlandse Loterij account of een TOTO account. Mocht dit het geval zijn, dan wordt dit expliciet benoemd in het Reglement.