Nationale Sportweek
De Nationale Sportweek is hét perfecte startmoment om een nieuwe sport te beginnen of om een comeback te maken. Meld je aan voor een clinic voor 5 personen, met een TeamNL sporter.
De Nationale Sportweek is hét perfecte startmoment om een nieuwe sport te beginnen of om een comeback te maken. Meld je aan voor een clinic voor 5 personen, met een TeamNL sporter.
Uniek Sporten en Nederlandse Loterij willen met de nieuwe campagne 'Geen Smoesjes' heel Nederland in beweging krijgen. Nederlanders, met en zonder handicap, worden gestimuleerd af te stappen van de bekende smoesjes om niet te sporten.
Dankzij de spelers van Nederlandse Loterij gaan er jaarlijks miljoenen naar 18 goede doelen, 77 sportbonden en de Nederlandse samenleving. Over 2022 is dat ruim €195 miljoen. Hiervan gaat meer dan €52 miljoen naar de sport. De sportbonden gebruiken dit geld om zich te blijven inzetten voor de sport waar zij zo van houden.
De Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB) zet zich in voor het werven en behouden van hockeyers en betrokkenen; vanaf de jongste jeugd tot de senioren en van breedtesport tot topsport.
De Atletiekunie zet zich in voor de atletieksport. Met ruim 300 aangesloten atletiekverenigingen, 80 loopgroepen en bijna 2200 loopevenementen per jaar is de Atletiekunie één van de grootste sportbonden van Nederland.
"Ik wil Nederlandse Loterij en haar spelers echt ontzettend bedanken. Zeker in de lastige COVID tijden hebben we dankzij jullie het hoofd boven water gehouden, dankjewel." - André Cats, technisch directeur KNZB
Nederlandse Loterij is 10 jaar lang hoofdsponsor van TeamNL. Samen met NOC*NSF hebben we een droom: het sportiefste land van de wereld worden.
Nederlandse Loterij, de allergrootste supporter van sport.
Elk jaar geven we miljoenen euro's aan sport, goede doelen en de samenleving. In 2021 was dit in totaal ruim €195 miljoen.
We werken samen met NOC*NSF en 20 gezondheidsfondsen aan één doel: Nederland heeft in 2040 de gezondste generatie van de wereld.