Wat is een klacht?
Klachten zijn zowel mondelinge als schriftelijke uitingen van ontevredenheid, over een geleverde dienst of over een handeling van (een medewerker van) Nederlandse Loterij. Klachten hebben bijvoorbeeld betrekking op de uitbetaling van een prijs, het spelsysteem, de technische werking of de aanmeldprocedure maar ook op de service van Nederlandse Loterij en de Klantenservice.
Neem hierover in eerste instantie contact op met de klantenservice van Nederlandse Loterij via de volgende opties:
Wij zijn via Facebook Messenger te bereiken op werkdagen van 09.00 - 21.00 uur en in het weekend van 10.00 - 17.00 uur.
Wij zijn via X te bereiken op werkdagen van 09.00 - 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 - 17.00 uur.
Wij zijn telefonisch te bereiken op werkdagen van 09.00 - 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 - 17.00 uur. Bel ons op 070 550 08 52 tegen normaal tarief.
De klacht zal zo spoedig mogelijk worden afgehandeld, maar uiterlijk binnen 8 weken na ontvangst. Aan de behandeling van een klacht door de Klantenservice zijn geen kosten verbonden.