Hoe werkt een Nederlandse Loterij account?

Met een Nederlandse Loterij account kun je natuurlijk gewoon je eigen vertrouwde spel spelen. Maar vind je het leuk om eens een ander spel uit te proberen?

Benieuwd hoe het werkt? Hieronder vind je een korte uitleg. Heb je vragen, dan kan je natuurlijk altijd bellen met onze klantenservice via het gratis nummer 0800 -1510.

Hoe log je in?

Inloggen kan via de sites van de spellen en via www.nederlandseloterij.nl. De menubalk boven aan de sites is overal hetzelfde.

  1. Log in met je gebruikersnaam (of e-mailadres) en wachtwoord. Je gebruikersnaam of wachtwoord kwijt? Klik op het vraagteken [?].

  2. Als je bent ingelogd, zie je rechtsboven in de balk direct het saldo van je wallet. Als je hierop klikt, klapt het menu van je account uit en zie je verschillende opties, zoals je profiel en je transacties.

Ingelogd, wat zie ik dan?

Je Wallet is je digitale portemonnee. Als je geld in je Wallet stort, vind je dat hier terug.

  1. Het bedrag wat onder Saldo staat, kun je gebruiken om al onze spellen te spelen. Als je een speltegoed hebt, vind je dat onder het kopje Bonus. Dit speltegoed kun je alleen inzetten bij het betreffende spel.

  2. Met de button 'Opwaarderen" kun je heel makkelijk extra geld in je wallet storten. Opwaarderen kan met € 5 of meer.

  3. Uitbetalen: Hier kun je het saldo van je wallet laten overmaken naar je bankrekening.

Saldo, wat is dat precies?


6. Bonus: Indien van toepassing zie je hier je bonus per spel.

7. Profiel: Wijzig hier je persoonlijke gegevens zoals je adres. Hier kun je ook je instellingen aanpassen voor bijvoorbeeld het ontvangen van e-mails.

8. Berichten: Lees hier de berichten die voor jou van toepassing zijn.

9. Transacties: Hier vind je al je transacties terug, in één overzicht. Zoals aangekochte loten, uitbetalingen, bijgestort saldo op je wallet en incasso van uw abonnement.

Veelgestelde vragen