Met deze nieuwe campagne kiest Eurojackpot voor een nieuwe strategie. Saskia Baartman, Business Director Eurojackpot: ‘Door een nieuwe richting in te slaan, claimen we een unieke en eigen positie in het loterijlandschap. We leggen minder focus op wat je allemaal kunt doen met de hoogst oplopende jackpot van Nederland, maar kiezen voor een andere insteek. Daarin roepen we op het leven te leven zoals alleen jij dat kunt: ga ervoor en geniet. En stop niet met dromen, want 120 miljoen is wel lekker man…’
Eurojackpot kiest in de campagne niet voor een voor de hand liggende Hero als hoofdpersoon, maar iemand aan wie je je kunt spiegelen. Iemand met charisma, met een mentaliteit en zelfvertrouwen die we allemaal best zouden willen hebben. Niet zijn looks, maar juist die eigenschappen maken indruk. Hiermee wil Eurojackpot aantonen dat iedereen een ‘Winner Man’ kan zijn. Het is een mindset die het leven leuker maakt.
Eurojackpot ontwikkelde de nieuwe campagne samen met TBWA\NEBOKO. Anouk Zink, Managing Director: ‘Be a Winner Man is een verfrissende en disruptieve kijk op rijkdom. De hoofdpersoon, die levensvreugde en zelfvertrouwen uitstraalt, inspireert ons allen om met een winnaarsmentaliteit door het leven te gaan, jackpot of niet. Het laid-back karakter van de muziek onderstreept deze boodschap en nodigt iedereen uit om elke dag als ‘Winner’ te leven.’