Klantenservice Lotto

Waar gaat je vraag over?

  • Gegevens of je e-mailvoorkeuren aanpassen? Dat kan in je account van Nederlandse Loterij. Log in, ga naar 'profiel' en klik op 'aanpassen' onder jouw gegevens.

  • De Wallet is je digitale portemonnee. Als je geld in je Wallet stort vind je dat hier terug. Al je betaalgegevens van onze zeven spellen in één duidelijk overzicht.

  • Eén account, zeven spellen. Zo zit er altijd wel een spel tussen wat goed bij je past. We zetten het allemaal voor je op een rij.

  • Meespelen is eenvoudig net als je deelnames inzien. Ieder spel heeft zijn eigen overzicht, zo houd je inzicht in je loten en deelnames.

Zoeken

ZO KUN JE ONS BEREIKEN

  • Live chat

    Indien er een collega beschikbaar is

    Live chat

    We helpen je graag verder


    Vragen over Staatsloterij, Lotto, Eurojackpot, Lucky Day, Miljoenenspel of Krasloten? Kies dan voor "Overige spellen chat".

    Vragen over Toto? Kies dan voor de Toto chat.

    Indien er een medewerker beschikbaar is kun je een chat starten.

Liever telefonisch contact?

Je kunt ons bereiken op 070-550 08 52. We zijn via alle kanalen bereikbaar op werkdagen van 09:00-21:00 en in het weekend van 10:00 - 17:00. Daarnaast zijn onze specialisten van Toto via chat en whatsapp op alle dagen tot 23:00 bereikbaar.

Klik hier om ons te bellen

Heb je een klacht over een product of dienst van (één van de merken van) Nederlandse Loterij, dan kun je contact opnemen met onze Klantenservice via 070 550 08 52. Als je er met de Klantenservice niet uit komt, kun je terecht bij de Ombudsman. Klik hier voor meer informatie over onze klachtenprocedure.