Klantenservice Lotto

Zoeken

WAAR KUNNEN WE JE MEE HELPEN?

  • Meer weten over het aanmaken van een Nederlandse Loterij account? Over inloggen, je gegevens aanpassen of het beheren van je e-mailvoorkeuren? Je leest het hier.

  • Meer weten over de wallet in jouw Nederlandse Loterij account? Waar vind je jouw saldo? Hoe waardeer je je saldo op en hoe kun je het uitbetalen? Je leest het hier.

  • Alle informatie over de spellen lees je hier.

  • In jouw Nederlandse Loterij account zie je per spel al jouw loten en inzet bij elkaar.

Zo kun je ons bereiken

Openingstijden

Je kunt ons bereiken op 070-550 08 52 (TOTO optie 1, alle andere spellen optie 4). We zijn via alle kanalen bereikbaar op werkdagen van 09.00 - 21.00 uur en in het weekend van 10.00 - 17.00 uur. Voor specifiek TOTO vragen, kun je bij onze TOTO specialisten terecht. Naast bovengenoemde openingstijden zijn zij via chat dagelijks bereikbaar tot 23.00 uur via de TOTO klantenservice pagina.

In verband met de maatregelen rondom het coronavirus is het hoofdkantoor van Nederlandse Loterij gesloten voor bezoek. Wil je een prijs innen? Dat kan nadat je hiervoor een afspraak hebt gemaakt.

Klik hier om ons te bellen

Heb je een klacht over een product of dienst van (één van de merken van) Nederlandse Loterij, dan kun je contact opnemen met onze Klantenservice via 070 550 08 52. Als je er met de Klantenservice niet uit komt, kun je terecht bij de Ombudsman. Klik hier voor meer informatie over onze klachtenprocedure.