Klantenservice Staatsloterij

Zoeken

WAAR KUNNEN WE JE MEE HELPEN?

  • Je lotnummer(s) kun je vinden in Mijn Staatsloterij en de app.

  • Ben je abonnee of heb je online een lot gekocht? Je ontvangt je prijs in je wallet of op je rekeningnummer. Heb je meerdere winnende loten? Het kan zijn dat ze niet op hetzelfde moment worden uitbetaald, maar verspreid over enkele dagen.

  • Gegevens of je e-mailvoorkeuren aanpassen? Dat kan in je account van Nederlandse Loterij. Log in, ga naar 'profiel' en klik op 'aanpassen' onder jouw gegevens.

  • Ben je abonnee en wil je iets wijzigen? Bijvoorbeeld een eindcijfer kiezen, XL toevoegen of uitzetten of nog een lot aan je abonnement toevoegen? Of wil je je persoonlijke gegevens wijzigen? Dat kan in Mijn Staatsloterij. Ook je lotnummers kun je ruim voor de trekking al in Mijn Staatsloterij en de app vinden. Wil je weten wanneer we je inleg afschrijven? Het incasso overzicht kun je hier vinden.

  • Meer weten over de wallet in jouw Nederlandse Loterij account? Waar vind je jouw saldo? Hoe waardeer je je saldo op en hoe kun je het uitbetalen?

  • Lees hier alles over het spel, zoals XL, het prijzenpakket, Groepsspelen en Club Staatsloterij.

Zo kun je ons bereiken

Openingstijden

Je kunt ons bereiken op 070-550 08 52 (TOTO optie 1, alle andere spellen optie 4). We zijn via alle kanalen bereikbaar op werkdagen van 09.00 - 21.00 uur en in het weekend van 10.00 - 17.00 uur. Voor specifiek TOTO vragen, kun je bij onze TOTO specialisten terecht. Naast bovengenoemde openingstijden zijn zij via chat dagelijks bereikbaar tot 23.00 uur via de TOTO klantenservice pagina.

In verband met de maatregelen rondom het coronavirus is het hoofdkantoor van Nederlandse Loterij gesloten voor bezoek. Wil je een prijs innen? Dat kan nadat je hiervoor een afspraak hebt gemaakt.

Klik hier om ons te bellen

Heb je een klacht over een product of dienst van (één van de merken van) Nederlandse Loterij, dan kun je contact opnemen met onze Klantenservice via 070 550 08 52. Als je er met de Klantenservice niet uit komt, kun je terecht bij de Ombudsman. Klik hier voor meer informatie over onze klachtenprocedure.