Klantenservice Staatsloterij

Zoeken

WAAR KUNNEN WE JE MEE HELPEN?

  • Je lotnummer(s) kun je vinden in Mijn Staatsloterij en de app.

  • Ben je abonnee of heb je online een lot gekocht? Je ontvangt je prijs in je wallet of op je rekeningnummer. Heb je meerdere winnende loten? Het kan zijn dat ze niet op hetzelfde moment worden uitbetaald, maar verspreid over enkele dagen.

  • Gegevens of je e-mailvoorkeuren aanpassen? Dat kan in je account van Nederlandse Loterij. Log in, ga naar 'profiel' en klik op 'aanpassen' onder jouw gegevens.

  • Meer weten over de wallet in jouw Nederlandse Loterij account? Waar vind je jouw saldo? Hoe waardeer je je saldo op en hoe kun je het uitbetalen?

  • Lees hier alles over het spel, zoals XL, het prijzenpakket, Groepsspelen en Club Staatsloterij.

ZO KUN JE ONS BEREIKEN

  • Live chat

    Indien er een collega beschikbaar is

    Live chat

    We helpen je graag verder


    Vragen over Staatsloterij, Lotto, Eurojackpot, Lucky Day, Miljoenenspel of Krasloten? Kies dan voor "Overige spellen chat".

    Vragen over TOTO? Kies dan voor de TOTO chat.

    Indien er een medewerker beschikbaar is kun je een chat starten.

Openingstijden

Je kunt ons bereiken op 070-550 08 52. We zijn via alle kanalen bereikbaar op werkdagen van 09.00 - 21.00 uur en in het weekend van 10.00 - 17.00 uur. Daarnaast zijn onze specialisten van TOTO via chat op alle dagen tot 23.00 uur bereikbaar.

In verband met de maatregelen rondom het coronavirus is het hoofdkantoor van Nederlandse Loterij t/m 6 april gesloten voor bezoek.

Klik hier om ons te bellen

Heb je een klacht over een product of dienst van (één van de merken van) Nederlandse Loterij, dan kun je contact opnemen met onze Klantenservice via 070 550 08 52. Als je er met de Klantenservice niet uit komt, kun je terecht bij de Ombudsman. Klik hier voor meer informatie over onze klachtenprocedure.