Algemeen

Je maakt bij Miljoenenspel elke week niet 1, niet 2, maar 3x kans op €1 miljoen! En dat voor maar €5.

Was dit nuttig?

Wat fijn dat je vraag is beantwoord, prettige dag verder!

Jammer dat we je vraag niet hebben kunnen beantwoorden. Stuur ons je vraag en we helpen je graag verder. Je kunt ons natuurlijk bellen of een berichtje sturen.

Met elk lot maak je elke week 3x kans op €1 miljoen. Er zijn ook hoofdprijzen van €20.000, €10.000 en €5.000 en vele andere prijzen tussen €2 en €450. Lees meer.

Was dit nuttig?

Wat fijn dat je vraag is beantwoord, prettige dag verder!

Jammer dat we je vraag niet hebben kunnen beantwoorden. Stuur ons je vraag en we helpen je graag verder. Je kunt ons natuurlijk bellen of een berichtje sturen.

In jouw Nederlandse Loterij account zie je per spel al jouw loten en inzet bij elkaar. Naar mijn deelnames.

Was dit nuttig?

Wat fijn dat je vraag is beantwoord, prettige dag verder!

Jammer dat we je vraag niet hebben kunnen beantwoorden. Stuur ons je vraag en we helpen je graag verder. Je kunt ons natuurlijk bellen of een berichtje sturen.

Weet je zeker dat je je abonnement wilt opzeggen? Dan kan dit telefonisch, online of per post. Lees meer over opzeggen.

Was dit nuttig?

Wat fijn dat je vraag is beantwoord, prettige dag verder!

Jammer dat we je vraag niet hebben kunnen beantwoorden. Stuur ons je vraag en we helpen je graag verder. Je kunt ons natuurlijk bellen of een berichtje sturen.

Speluitleg

Elke zaterdagavond is er een trekking van Miljoenenspel. De winnende lotnummers worden alleen uit verkochte lotnummers getrokken.

De trekkingsuitslag is iedere zaterdagavond vanaf 21.30 uur beschikbaar op miljoenenspel.nl. Of kijk op NOS Teletekst pagina 550.

Was dit nuttig?

Wat fijn dat je vraag is beantwoord, prettige dag verder!

Jammer dat we je vraag niet hebben kunnen beantwoorden. Stuur ons je vraag en we helpen je graag verder. Je kunt ons natuurlijk bellen of een berichtje sturen.

Allereerst vindt de trekking van de gekleurde bal plaats. Deze bal bepaalt voor alle drie de lotnummers (per prijzenpakket) of de hoofdprijs wordt verdubbeld of dat het miljoen wordt uitgekeerd. Vervolgens wordt per prijzenpakket eerst een Geluksletter en dan een lotnummer getrokken. Het lotnummer bestaat uit 5 getallen en een letter.

Was dit nuttig?

Wat fijn dat je vraag is beantwoord, prettige dag verder!

Jammer dat we je vraag niet hebben kunnen beantwoorden. Stuur ons je vraag en we helpen je graag verder. Je kunt ons natuurlijk bellen of een berichtje sturen.

Is de getrokken Geluksletter hetzelfde als de letter van het winnende lotnummer én is er een paarse bal getrokken? Dan wordt je hoofdprijs verdubbeld.

Was dit nuttig?

Wat fijn dat je vraag is beantwoord, prettige dag verder!

Jammer dat we je vraag niet hebben kunnen beantwoorden. Stuur ons je vraag en we helpen je graag verder. Je kunt ons natuurlijk bellen of een berichtje sturen.

Is de getrokken Geluksletter hetzelfde als de letter van het winnende lotnummer én is de groene bal getrokken? Dan win je € 1 miljoen.

Was dit nuttig?

Wat fijn dat je vraag is beantwoord, prettige dag verder!

Jammer dat we je vraag niet hebben kunnen beantwoorden. Stuur ons je vraag en we helpen je graag verder. Je kunt ons natuurlijk bellen of een berichtje sturen.

Account

Om online mee te kunnen spelen met de loterijen van Nederlandse Loterij heb je een account bij ons nodig. Binnen het account heb je een overzicht van al je loten en kan je vanuit een online wallet nieuwe loten aanschaffen. Daarnaast geeft het account ons de mogelijkheid om zeker te zijn dat je verantwoord meespeelt met onze spellen en je 18 jaar of ouder bent. Dit laatste kan jijzelf in je account aantonen door een validatie van je leeftijd te doen via iDIN.

Heb je nog geen Nederlandse Loterij account, maak dan een account aan via de website van één van onze spellen. Ga bovenaan die website naar 'Alle spellen' en kies je spel naar keuze. Klik vervolgens eenvoudig op "Registreren".

Heb je een Nederlandse Loterij account, maar moet je die nog activeren? Activeer hier je account. Om je account te activeren heb je de volgende gegevens nodig:

  • Jouw klantnummer (Dit klantnummer kan je vinden in de e-mails en brieven die je van ons ontvangt)
  • Het bij ons geregistreerde bankrekeningnummer
  • Het bij ons bekende e-mailadres
  • Kies een wachtwoord en jouw Nederlandse Loterij account is geactiveerd

Klik op een spelpagina naar keuze op de “inloggen” knop. Nu zal je de mogelijkheid hebben om in te loggen. In hetzelfde scherm staat een link “Inloggegevens vergeten”. Klik op die link en doorloop de vervolgstappen.

Bekijk alle vragen

Registreren/Inloggen

Klik op een spelpagina naar keuze op de “inloggen” knop. Nu zal je de mogelijkheid hebben om in te loggen. In hetzelfde scherm staat een link “Inloggegevens vergeten”. Klik op die link en doorloop de vervolgstappen.

In elke e-mail van onze spellen staat je klantnummer. Ook in de bevestigingsmail of brief van je afgesloten abonnement staat je klantnummer vermeld. Kun je je klantnummer niet vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Heb je al een account op je bankrekeningnummer, maar weet je niet meer onder welk e-mailadres je dit geregistreerd hebt? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Je speelt mee door een account aan te maken. Dat doe je door op registreren te klikken. Vul je gegevens in, maak een wachtwoord aan en je bent klaar om online te spelen met alle Nederlandse Loterij spellen.

Bekijk alle vragen

Nederlandse Loterij wallet

Vanuit je account bij ‘Wallet & Transacties’ kun je eenvoudig geld opwaarderen naar je wallet door middel van iDEAL en creditcard (Visa en Mastercard). Het minimum bedrag om op te waarderen is €5,-.

Vanuit je account bij ‘Wallet & Transacties’ kun je eenvoudig geld uitbetalen naar je rekening. Het minimum bedrag om uit te betalen is €5,-.

In je wallet kun je instellen of de gewonnen prijsbedragen overgemaakt worden naar:

  • Wallet
  • Bankrekening

Controleer je instellingen om te zien waar je prijs wordt overgemaakt. Let op: het kan tot 5 werkdagen duren voordat je gewonnen prijs overgemaakt is. Je kunt op dit moment maximaal €5.000,- in je wallet hebben staan. Win je een prijs die hoger is dan dit bedrag, of waarmee je dit bedrag in je wallet overschrijdt, dan storten wij het geld onafhankelijk van je instellingen direct op je bankrekening.

Voordat we geld uitbetalen op je bankrekening willen we zeker weten dat je 18 jaar of ouder bent. Dit kun je verifiëren middels iDIN. Dit is heel eenvoudig en duurt maar 2 minuten. Meer informatie over iDIN vind je hier.

Bekijk alle vragen

Direct contact

Wij zijn via Facebook Messenger te bereiken op werkdagen van 09.00 - 21.00 uur en in het weekend van 10.00 - 17.00 uur.

We proberen je binnen 24 uur een reactie te geven.

Stuur je bericht naar Nederlandse Loterij

Wij zijn via twitter te bereiken op werkdagen van 09.00 - 21.00 uur en in het weekend van 10.00 - 17.00 uur.

We proberen je binnen 8 uur een reactie te geven.

Stuur je tweet naar @NLLoterij

Wij zijn telefonisch te bereiken op werkdagen van 09.00 - 21.00 uur en in het weekend van 10.00 - 17.00 uur.

We proberen je zo snel mogelijk te woord te staan.

Bel ons op 070 550 08 52 tegen normaal tarief.

Heb je je antwoord niet gevonden?

Misschien zoek je dit:

Heb je een klacht?

Heb je een klacht? Klik hier voor meer informatie over onze klachtenprocedure.

Speel bewust

Speel bewust betekent dat je je speelgedrag onder controle hebt. Je speelt met wat je kunt missen en je laat je niet in de verleiding brengen om meer in te zetten of meer loten te kopen. Meespelen mag nooit ten koste gaan van het plezier. Lees verder.


Bezoekadres

Nederlandse Loterij
Laan van Hoornwijck 55
2289 DG Rijswijk

Wil je een prijs innen? Dat kan nadat je hiervoor een afspraak hebt gemaakt. Neem hierover contact op met klantenservice.